Instagram دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge

دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge
www.nbadownload.com 
قالب وبلاگ

رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان خواستار بازی به تعویق افتاده با مهرام ایران شد

رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان، خواستار بازی به تعویق افتاده تیمش با مهرام ایران در رقابت های مرحله نهایی جام قهرمانی باشگاه های آسیا شد.

 نوشته السفیر، این بازی به تعویق افتاده از جمله مسابقات جام قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2012 بوده که به میزبانی باشگاه الریاضی لبنان برگزار شده است اما به دلیل شرایط امنیتی آن زمان و بنابردرخواست «فیصل کرامی» وزیر سابق ورزش و جوانان لبنان و «زید خیامی» مدیرکل این وزارتخانه به تعویق افتاده است.

جارودی به تماس های گذشته باشگاه الریاضی با برخی مقامات رسمی از جمله «نجیب میقاتی» نخست وزیر سابق لبنان،

«غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و «هاگوب خاچریان» دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا اشاره کرده و مدعی شده که این تماس ها تاکنون دارای نتایجی ملموس نبوده است.

وی همچنین ادعا کرده است، خسارت های زیاد مادی و معنوی بابت تعویق و برگزار نشدن مسابقه با مهرام به باشگاه الریاضی وارد شده زیرا این باشگاه به کسب مقام قهرمانی آسیا با توجه به امتیاز زمین و تماشاگر امیدوار بوده است!

رییس باشگاه الریاضی لبنان در ادامه ادعاهای خود گفته است،

باشگاه الریاضی بیش از 500 هزار دلار برای هزینه های برگزاری و خرید حق میزبانی مسابقات سال 2012 پرداخت کرده و این به جز قراردادهایی است که با گروه های بازرگانی محلی و خارجی امضا کرده و از سوی دیگر درآمدهای مورد انتظار باشگاه بازنگشته زیرا مسابقه لغو شده و در زمان مقرر خود برگزار نشده است.

جارودی از رییس جمهور، نخست وزیر، رییس مجلس، وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بسکتبال لبنان و وجدان های بیدار خواسته دخالت کرده و آنچه او حق و اعتبار باشگاه الریاضی خوانده است، از طریق برگزاری مسابقه به تعویق افتاده با مهرام ایران، اعاده کنند.

وی همچنین ادعا کرده است که تعویق بازی الریاضی با مهرام هیچ مانع و دلیل قانع کننده ای نداشته و ما حتی برای تامین امنیت تیم ایرانی از زمان ورود به لبنان و ترک آن متعهد بوده و همچنین تیم های ورزشی ایران به لبنان سفر کرده و با تیم ها و باشگاه های لبنانی بازی می کنند.

لینک خبر اصلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ار روز بسکتبال, باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان, رییس باشگاه بسکتبال الریاضی, رقابت های مرحله نهایی جام قهرمانی باشگاه های آسیا, رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان خواستار بازی به تعویق افتاده با مهرام ایران شد, بازی به تعویق افتاده با مهرام, غضنفر رکن آبادی, تعویق بازی الریاضی با مهرام,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:30 ] [ funnyghost7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دانلود تمام بازی های بسکتبال لیگ اروپا و لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دانشگاه های آمریکا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge و آدرس nbadownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 471
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1